086

Filip Kuna je zakladateľom a riaditeľom v marketingovej spoločnosti Strossle. Je veľkým nadšencom obsahového marketingu - sám aktívne tvorí obsah na pravidelnej báze už mnoho rokov. Je taktiež v istom zmysle fitness fanatikom a neustále pracuje na tom, ako čo najefektívnejšie využiť čas, ktorý nám bol daný (parafrázujúc Gandalfa zo 77. epizódy). V inšpiráciou nabitom rozhovore sme teda okrem iného pokryli nasledovné témy:

  • ako tvoriť obsah, ako si získať pozornosť
  • najdôležitejšie stretnutie v tvojom kalendári
  • čo je to nulový čas a ako robiť veci v nulovom čase
  • ako Filip šetrí čas, aby mohol 1,5-2 hodiny denne cvičiť a pravidelne otužovať
  • ťažko poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva
  • kde a ako hľadá Filip inšpiráciu.


Tu sú odkazy na Filipove siete a tvorbu:
Youtube
Linkedin
Instagram
Strossle - vzdelávanie
Filipov newsletter
Neuromarketing v praxi

Celú epizódu si môžete stiahnuť vo formáte mp3 priamo tu.

Ak preferujete youtube, môj rozhovor s Filipom si môžete pustiť aj tam.

Sledovať ma môžete na Facebooku, Instagrame, Linkedine alebo si pozrite môj youtube kanál.

Alebo sa môžete prihlásiť na odber môjho newslettra, ktorým posielam raz za mesiac. Za odmenu vám pošlem môj ebook 5 krokov pre skvelé ráno.